Obsługa klienta


  • 24 stycznia 2020
  • Patrycja

Zdjęcie:

Obsługa klienta to dość szerokie pojęcie. To mogą być pracownicy w danym przedsiębiorstwie, którzy wspierają handlowców, ale mogą to być również pracownicy np. w call center większych firm. Ale może to również być obsługa klienta znana jako „face to face”, czyli po prostu bezpośrednio. Mają jednak coś wspólnego – ich zadaniem jest kompleksowa obsługa klienta, który przybywa z problemem, zapytaniem czy czymkolwiek innym. Należy do ich obowiązków znać jak najlepiej swoją firmę i jej produkty, aby móc rozwiać każdą najmniejszą wątpliwość potencjalnego klienta. Często osoby, które obsługują klienta, zajmują się również przygotowaniem ofert handlowych, ale nie zawsze. Wszystko zależy od miejsca, w którym jesteśmy zatrudnieni. Warto jednak mieć przyjemny głos, miłą aparycję, dobrą pamięć i ogólnie – przyjemne usposobienie. Trzeba być również osobą reprezentatywną, jeśli pracujemy w obsłudze klienta bezpośredniej. Praca z klientem to marzenie dla ciebie? Sprawdź nasze oferty pracy i znajdź coś dla siebie!



Znajdź fachowca w swojej okolicy


Dodaj komentarz

Przepisz kod

Komentarze