Biuro i administracja


  • 24 stycznia 2020
  • Patrycja

Zdjęcie:

Praktycznie w każdej firmie zatrudniony jest przynajmniej jeden pracownik biurowy. Może być to asystentka prezesa, księgowa, pracownik do spraw zaopatrzenia… Generalnie każdy, kto zajmuje się prowadzeniem firmy od strony organizacyjnej jest właśnie pracownikiem biurowym. Ciężko jest określić jedne i konkretne zajęcia takiej osoby, ale niektóre z zajęć będą się powtarzały na każdym stanowisku, niezależnie od branży w jakiej pracuje. Przeważnie pracownik biurowy zajmuje się pracą przy komputerze, odbiera telefony, zajmuje się zaopatrzeniem, wysłaniem i odbiorem poczty, prawidłowym przepływem dokumentów, załatwianiem spraw urzędowych. Aby zająć takie stanowisko pożądane będą takie cechy jak dobra organizacja pracy czy umiejętność dotrzymywania tajemnicy – często bowiem pracownik biurowy pracuje z danymi osobowymi innych osób. Ciężko powiedzieć jakie wykształcenie będzie potrzebne na tym stanowisku bo wszystko zależy od miejsca zatrudnia. Warto jednak orientować się w obsłudze komputera i innych urządzeń biurowych, a także znać przynajmniej jeden język obcy. Na plus, w niektórych miejscach, okaże się znajomość słownictwa fachowego. To co? Podejmiesz pracę biurową? Sprawdź, jakie oferty pracy na ciebie czekają!



Znajdź fachowca w swojej okolicy


Dodaj komentarz

Przepisz kod

Komentarze